زویپ سرور

سرور مجازی گزینه ای مناسب برای سایت‌ها و شرکت هایی است که نیاز به منابع اختصاصی دارند

زویپ سرور

سرور مجازی گزینه ای مناسب برای سایت‌ها و شرکت هایی است که نیاز به منابع اختصاصی دارند

زویپ سرور با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد آماده ارائه خدمات وب از قبیل ثبت دامنه، سفارش هاست، سرور مجازی و خرید لایسنس با کیفیت بالا و تعرفه اقتصادی می باشد.

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از قابلیت های حیاتی و بسیار مهم که در تمامی کنترل پنل ها وجود دارد امکان ساخت ایمیل اکانت با ادرس دلخواه به همراه پسوند دامنه شما میباشد. در این مقاله نیز نحوه ساخت ایمیل اکانت در دایرکت ادمین را به راحتی چند کلیک میباشد به شما خواهیم گفت. برای دیدن آموزش ساخت ایمیل اکانت در سی پنل نیز به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

ابتدا از بخش E-mail Manager به بخش E-mail Accounts بروید. در این صفحه تمامی اکانت ایمیل های شما نمایش داده میشود، برای ساخت یک اکانت ایمیل جدید بر روی گزینه سمت راست کلیک کنید، این گزینه در تصویر نیز مشخص شده است.

پس از انتخاب گزینه Create Account صفحه بالا برای شما ظاهر خواهد شد که در ادامه تمامی گزینه ها را به شما توصیح خواهیم داد.

Username : نام اکانت خود را در این بخش وارد کنید.این نام دلخواه میباشد و محدودیتی ندارد.

Password : پسوورد یا کلمه عبور خود را در این بخش وارد کنید.

E-mail Quota (MB) : حجم مجاز برای استفاده توسط این اکانت در این بخش میبایستی مشخص شود.به عنوان مثال اگر این مقدار را برابر با ۵۰ بگذارید. این اکانت مجوز استفاده از ۵۰ مگابایت از هاست شما را دارا میباشد.

Send limit : تعداد مجاز ارسال ایمیل را نیز در این بخش میبایستی وارد کنید. اگر این بخش را برابر با ۲۰۰ قرار بدهید نمیتوانید بیش از ۲۰۰ ایمیل به صورت روزانه ارسال کنید.

در انتها بر روی گزینه Create Account کلیک کنید تا ایمیل اکانت شما ساخته شود.

در صورت موفقیت آمیز بودن ساخت اکانت پیغام بالا به شما نشان داده میشود، در این پیغام همچنین اطلاعات مهمی نیز به شما داده میشود.

در نهایت میتوانید از بخش Dashboard > E-mail Accounts اکانت های خود را مدیریت کنید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست دایرکت ادمین را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی دایرکت ادمین و لایسنس دایرکت ادمین از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

  • زویپ سرور زویپ سرور
  • ۰
  • ۰

change template directadmin

دایرکت ادمین نیز همانند سی پنل یک کنترل پنل خوب، کاربردی و همچنین پایدار میباشد. این کنترل پنل در زمان های نه چندان دور قالب زیبایی نداشت و اشخاصی که از سال های قدیم طرفدار این کنترل پنل بوده اند این موضوع را به خوبی درک میکنند. اما حالا شرایط عوض شده است و دایرکت ادمین چند قالب بسیار زیبا انتشار داده است که شما میتوانید مطابق با سلیقه خودتان یکی را انتخاب کنید. قالب های دایرکت ادمین بسیار زیبا و جذاب هستند اما یک ویژگی بد مشترک بین تمامی قالب های دایرکت ادمین سردرگم شدن کاربر تازه وارد و جدید میباشد. این موضوع نیز تاثیر خود را در جذب کاربر گذاشته است و به همین دلیل سی پنل کاربر های بیشتری دارد.

ما در این آموزش چندین قالب را پوشش خواهیم داد تا اگر شما از قالبی قدیمی یا بسیار جدید استفاده میکنید به مشکل برنخورید و بتوانید پیش نمایشی از قالب ها را نیز تماشا کنید.

۱_ قالب Refreshed

ابتدا از جدیدترین قالب دایرکت ادمین شروع میکنیم.این قالب Refreshed نام دارد و جدید ترین و زیباترین قالب دایرکت ادمین میباشد.

برای تغییر این قالب به قالب های قدیمی نیز مانند تصویر زیر عمل کنید.

از منوی سمت چپ گزینه چهارم یعنی Control Panel را کلیک کنید.گزینه Layout را برابر با قالب دلخواه خود قرار بدهید.

۲_ قالب Hybrid

دومین قالب Hybrid نام دارد و رابط کاربری نسبتا خوبی را برای شما دارا میباشد.یکی از خوبی های این قالب نمایش منابع به صورت لحظه ای در سمت راست میباشد.

برای تعویض این قالب نیز همانند تصویر زیر عمل کرده و قالب موردنظر خود را انتخاب کنید.

ابتدا برروی پروفایل خود کلیک کنید سپس گزینه Skin option را انتخاب کنید، سپس گزینه Layout را بنابر دلخواه تغییر بدهید.

۳_ قالب Icons Grid

این قالب تفاوت زیادی با قالب قبلی یعنی Hybrid ندارد، صرفا جای چند گزینه تغییر کرده است و یکسری جزئیات دستخوش تغییرات شده اند. شما میتوانید این قالب را نیز به عنوان قالب اصلی انتخاب و استفاده کنید.

نحوه تغییر این قالب نیز همانند قالب قبلی میباشد.ابتدا بر روی پروفایل خود در سمت راست بالا کلیک کرده و گزینه Skin option را انتخاب کرده سپس از کادر Layout قالب موردنظر را انتخاب کنید.

۴_ قالب Sidebar

قالب چهارم نیز سایدبار نام دارد. یکی از عمده تفاوت های این قالب با قالب های دیگر، چیدمان و ایکون تنظیمات میباشد.همانطور که در عکس مشاهده میکنید تنظیمات در سمت چپ قرار گرفته اند و ایکون ها نیز با قالب های دیگر تفاوت دارند.

نحوه تغییر این قالب نیز همانند دو قالب قبلی میباشد.

۵_ قالب Standard

قالب بعدی یعنی پنجم Standard نام دارد و یک قالب شناخته شده می باشد. این قالب برخلاف دیگر قالب ها تنظیمات را در هدر خود جای داده است و زمان هاور شدن گزینه ها نمایان میشوند.

این قالب نیز نحوه تغییر یکسانی با دیگر قالب ها دارد و شما میتوانید به راحتی با آن کار کنید و یا آن را تغییر بدهید. در نهایت برای بازگردانی تنظیمات به حالت اولیه گزینه Reset All را کلیک کنید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست دایرکت ادمین را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی دایرکت ادمین و لایسنس دایرکت ادمین از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

  • زویپ سرور زویپ سرور
  • ۰
  • ۰

چگونه وب سرور آپاچی (Apache) را روی CentOS 7 نصب کنیم؟

وب سرور آپاچی یا Apache HTTP Server یک نرم‌افزار چند پلتفرمی رایگان و منبع باز است و تحت لایسنس خود یعنی Apache 2.0 انتشار یافته است و توسط جامعه توسعه‌دهندگان پشتیبانی و توسعه داده می‌شود. آپاچی اچ‌تی‌تی‌پی سرور یکی از پرکاربردترین وب‌سرورهای جهان است و ماژول‌های قدرتمند فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. آپاچی نقش کلیدی را در رشد اولیه شبکه جهانی وب ایفا نمود و توانست به سرعت از NCSA HTTPd پیشی بگیرد و HTTP را بر کرسی شبکه جهانی وب بنشاند و در حال حاضر از این پروتکل است که در سطح وب استفاده می‌شود. حال با ما در این مقاله همراه باشید تا در کنار هم این وب سرور محبوب را روی CentOS 7 نصب، اجرا و پیکربندی نماییم؟

پیش‌نیازهای نصب

قبل از اینکه بخواهیم سراغ نصب برویم باید به این پیش‌نیازها دقت لازم را داشته باشید.

  • دسترسی روت به سیستم عامل CentOS 7
  • یک دامنه که DNSهای آن روی آیپیِ سروری که آپاچی را می‌خواهید روی آن نصب کنید داشته باشید
  • یک فایروال پیکربندی شده و با امنیت

نصب Apache HTTP Server

از آنجا که آپاچی سرور در مخازن نرم‌افزاری CentOS موجود است فقط نیاز است که شما با دسترسی روت که می‌تواند کاربر روت باشد و یا با دستور sudo باشد این بسته را از مخازن مربوطه دانلود و نصب نمایید.

در ابتدای امر باید Apache HTTP را به روز کنید:

sudo yum update httpd

پس از به‌روزرسانی بسته‌ها آپاچی را نصب کنید:

sudo yum install httpd

در پیش‌نیازهایی که در بالا ذکر شده بود گفته بودیم که یک فایروال پیکربندی شده را نصب داشته باشید و حالا برای ادامه این مقاله باید پورت ۸۰ را از طریق فایروال باز کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق فعال کردن سرویس firewalld’s http این کار را انجام دهید:

sudo firewall-cmd --permanent --add-service=http

اگر می‌خواهید HTTPS را برای آپاچی پیکربندی کنید و از طریق این پروتکل در سطح وب فعالیت کنید باید پورت ۴۴۳ را باز کنید:

sudo firewall-cmd --permanent --add-service=https

حال فایروال را مجدداً بارگزاری کنید تا دستوراتی که وارد کردید اعمال شوند:

sudo firewall-cmd --reload

پس از بارگزاری مجدد فایروال برویم برای راه اندازی وب سرور آپاچی

بررسی وب سرور Apache

پس از نصب آپاچی در CentOS این سرویس به‌طور خودکار راه‌اندازی نمی‌شود. شما باید این فرایند را به صورت دستی فعال کنید:

sudo systemctl start httpd

با این دستور از وضعیت درحال اجرا بودن آپاچی مطمئن شوید:

sudo systemctl status httpd

هنگامی که سرویس فعال شود وضعیت active را مشاهده خواهید کرد:

active apache server
همانطور که مشاهده می‌کنید سرویس آپاچی نصب و فعال شده است و برای تست کردن شما می‌توانید یک صفحه از آپاچی را درخواست کنید.

برای اینکه یک صفحه از آپاچی را در مرورگر خود بالا بیاورید باید آیپی سرور خود را بدانید. ما فرض را بر این می‌گیریم که شما آدرس آیپی سرور خود را نمی‌دانید. با چند روش می‌توانید از آدرس آیپی خود مطلع شوید.

در محیط ترمینال خود این دستور را بنویسید:

hostname -I

این دستور تمام آدرس‌های فضای میزبانی شما را به نمایش می‌گذارد.

همچنین شما می‌توانید از طریق دستور curl نیز با درخواست از icanhazip.com آدرس آیپی ورژن ۴ خود یا همان IPv4 خود را مشاهده نمایید:

curl -4 icanhazip.com

وقتی آدرس آیپی خود را دریافت نمودید می‌توانید به مرورگر خود مراجعه کنید و در نوار مرورگر خود آیپی خود را بدین صورت وارد نمایید:

http://your_server_ip

وقتی آدرس آیپی خود را وارد کردید باید در صفحه مرورگر چنین صفحه‌ای را ببنید و اگر چیزی غیر از این را دیدید بدانید یک جای کار را به اشتباه رفته‌اید:

first page apache in the browser
با مشاهده‌ی این صفحه یعنی شما مراحل را به درسی رفته‌اید و به درستی کار می‌کند. همچنین در ادامه این صفحه اطلاعات مهمی مانند آدرسِ فایل‌های مهم و دایرکتوری آپاچی را برای شما نمایش می‌دهد. حال که این سرویس به درستی و با موفقیت نصب شده است شما می‌توانید با دستور systemctl به مدیریت سرویس آپاچی خود بپردازید.

مدیریت Apache

حال که وب‌سرور خود را راه‌اندازی کرده‌اید شما را با برخی از دستورات مهم برای کار با این وب‌سرور آشنا می‌کنم.

برای متوقف کردن وب سرور آپاچی این دستور را تایپ کنید:

sudo systemctl stop httpd

برای راه‌اندازی وب سرور آپاچی وقتی متوقف شده است این دستور را تایپ کنید:

sudo systemctl start httpd

برای متوقف و سپس شروع مجدد وب‌سرور آپاچی از این دستور استفاده نمایید:

sudo systemctl restart httpd

اگر تنظیماتی را به اشتباه وارد کرده‌اید و می‌خواهید وب سرور آپاچی را بارگزاری مجدد نمایید از این دستور استفاده نمایید:

sudo systemctl reload httpd

در حالت پیش‌فرض وب سرور آپاچی پس از بوت شدن به صورت خودکار راه‌اندازی می‌شود برای جلوگیری از راه‌اندازی وب‌سرور آپاچی در هنگام بوت از این دستور استفاده نمایید:

sudo systemctl disable httpd

برای فعال کردن راه‌اندازی خودکار سرویس آپاچی در هنگام بوت از این دستور استفاده نمایید:

sudo systemctl enable httpd

برای خرید انواع سرور مجازی، شرکت زویپ سرور آماده ارائه بهترین خدمات برای شما است.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

  • زویپ سرور زویپ سرور
  • ۰
  • ۰

دانلود سیستم عامل میکروتیک Mikrotik

دانلود سیستم عامل میکروتیک Mikrotik RouterOS

برای ارتباط درون و بیرون شبکه باید از دستگاه های ساخته شده استفاده کنید. یکی از شرکت های مهم در زمینه ساخت این تجهیزات، کمپانی میکروتیک است. این شرکت دارای سخت افزار و نرم افزار (سیستم عامل) مخصوص خودش است. اگر شما هم یک تکنسین شبکه هستید حتما از این دستگاه برای راه اندازی شبکه خود استفاده کنید.

میکروتیک یک شرکت در کشور لاتویا است که در سال ۱۹۹۶ برای توسعه روترها و سیستم‌ های بی سیم ISP تأسیس شد. مهمترین محصول این شرکت سیستم‌ عامل میکروتیک است. سیستم‌ عامل میکروتیک روتری است که با استفاده از هسته لینوکس ساخته شده‌ و علاوه‌ بر قابلیت نصب بر روی رایانه‌ های خانگی، به صورت بسته نرم‌افزاری-سخت‌افزاری نیز به دست مصرف کنندگان رسیده است.

سرور میکروتیک به سرور هایی میگویند که از سیستم عامل MikroTik RouterOS در مجازی سازی استفاده میکنند. سرور های مجازی میکروتیک یکی از بهترین و پرمصرف ترین سرویس ها می باشد. سرور میکروتیک به تدریج توسعه یافت و تا امروز امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که همین امر باعث شد تا متخصصان شبکه اکثر نیاز های خود را به مسیریابی یا دیوارآتش در شبکه را با میکروتیک برطرف کنند.

میکروتیک همانند یک روتر قوی از سرعت بوت بالا و عملکرد خودکار بدون نیاز به هیچ گونه login یا استارت کردن هر نوع سرویس بر خوردار است. MikroTik درعرض چند دقیقه نصب و براحتی تنظیم می شود و این قابلیت در آن وجود دارد که بتوان تنظیمات آن را Import و Export کرد. در ضمن این رو هم اشاره میکنم که مهم ترین نقطه قوت سرور میکروتیک به صرفه بودن آن نسبت به نمونه های مشابه سخت افزاری است.

توجه: دقت فرمایید که در RouterOS شرکت MikroTik در حالت پیش فرض نام کاربری admin هست و برای این نام کاربری رمزی قرار داده نشده است.

نکته: مورد قابل توجه دیگر اینکه اگر MAC Address کارت شبکه سرور شما تغییر کند، میکروتیک همچنان از MAC Address قبلی استفاده میکند. جهت ریست کردن مک آدرس ماشین مجازی خود وارد میکروتیک شده و دستور ذیل را وارد نمایید:

/interface ethernet reset-mac-address numbers=0

دانلود میکروتیک برای وی ام ور (VMware):

ورژن نرم افزار لینک دانلود حجم دانلود
MikroTik RouterOS 6.47.9 دانلود مستقیم ۵۹ مگابایت

دانلود میکروتیک برای کی وی ام (KVM):

ورژن نرم افزار لینک دانلود حجم دانلود
MikroTik RouterOS 6.45.9 دانلود مستقیم ۵۵ مگابایت

دانلود میکروتیک برای ویرچوآل باکس (VirtualBox):

ورژن نرم افزار لینک دانلود حجم دانلود
MikroTik RouterOS 6.40.1 دانلود مستقیم ۵۱ مگابایت

برای اتصال به روترهای میکروتیک می توانید از نرم افزار وین باکس که از قبل برای شما آماده کرده ایم، استفاده نمایید.

در صورتیکه نیازمند روتر میکروتیک باشید، می توانید از طریق صفحه سرور مجازی میکروتیک اقدام به سفارش آن در سایت نمایید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

  • زویپ سرور زویپ سرور
  • ۰
  • ۰

Address Importer در سی پنل چه کاری می‌کند؟

در مقالات قبلی سی پنل شما با دو ابزار Email Accounts که کار آن ساخت اکانت ایمیل و Forwarders که کار آن هدایت ایمیل‌ها بود آشنا شدید. اما شاید سایت شما بازدید زیادی دارد و همچنین از طریق ایمیل در تعاملات زیادی با کاربر قرار دارید و می‌خواهید که حساب‌های ایمیل زیادی را به صورت یکجا ساخته و همچنین پیام‌های دریافتی از حساب‌های ایمیل خود را به صورت یکجا هدایت کنید یعنی همان کار دو Email Address و Forwarders به صورت یکجا.

  • روال کار این ابزار به این صورت است که ابتدا شما باید اسم اکانت‌های ایمیلی را که می‌خواهید بسازید را در فایلی با پسوند xls یا csv بسازید و در برنامه بارگزاری کنید.
  • شما با Address Importer نمی‌توانید دو کار ساخت اکانت ایمیل و هدایت آن را با هم انجام دهید. هر کدام از این کارها را باید به صورت مجزا انجام دهید.

Address Importer کجای سی پنل قرار دارد؟

where is address importer?
به تب EMAIL مراجعه کنید، سپس روی Address Importer کلیک نمایید.

چگونه فایل مربوطه برای Email Accounts یا Forwarders را بسازیم؟

Log in to create files page
این صفحه‌ی اصلی ابزار Address Importer است. شما در این صفحه کادری آبی رنگ را می‌بینید که برای ساخت فایل مربوطه‌ی خود روی example page که در این کادر است کلیک کنید.
در این صفحه شما دو قسمت را مشاهده می‌کنید. بخش اول که برای ساخت فایل‌های Email Accounts است و بخش دوم راجع به Forwarders است. دو جدول را در این صفحه مشاهده می‌کنید که نمونه‌ی اطلاعاتی که باید در فایل‌های خود وارد کنید را برای شما نشان داده است. همچنین دو نوع فایل است که شما می‌توانید نمونه‌ی هرکدام از آن را دانلود کرده و روی آن اطلاعات خود را وارد کنید:
  • XLS: این نوع فایل با برنامه Excel است و شما باید با نرم‌افزار Microsoft Excel روی آن کار کنید.
  • CSV: این نوع فایل را شما می‌توانید با برنامه notepad هم باز کنید و اطلاعات خود را باید با “,” جدا کنید و جدولی در این فایل نیست.

ساختن Email Accountهای دسته جمعی

دوباره از اول به صفحه‌ی اصلی این برنامه برگردید.

در این بخش دو Step داریم که در قدم اول باید نوع عملیات خود را مشخص کنیم و در قدم دوم باید فایلی که در قسمت قبل با آن آشنا شدید را در این قسمت بارگزاری کنید.

پس از انتخاب نوع عملیات خود در قدم اول و بارگزاری فایل مربوطه در قدم دو و کلیک روی دکمه‌ی Next، قدم سوم برای شما فعال می‌شود:

Step 3 در صورتی برای شما به نمایش در می‌آید که شما فایلی که بارگزاری می‌کنید از نوع CSV باشد، اما اگر فایل شما از نوع اکسل باشد این مرحله برای شما باز نمی‌شود. حال این مرحله برای چیست؟ شما در این مرحله باید مشخص کنید که با چه کارکتری اجزای داخل فایل خود را جدا کرده‌اید اگر با یکی از کارکترهای پیشنهاد سی پنل اجزای داخل فایل را جدا کرده‌اید که انتخاب کنید اگر جداکننده شما جزو این چهار گزینه پیشنهادی نیست در بخش Other می‌توانید دستی وارد کنید. و روی Next کلیک نمایید.
در این قسمت هم دو قدم وجود دارد.
  • Step 1: در این قسمت شما لیستی از آدرس ایمیل‌هایی که ساختید را مشاهده می‌کنید و می‌توانید هر ردیف از این لیست را نوع کاریی آن را از بالای آن مشخص کنید.
  • Step 2: قدم دوم این صفحه شما می‌توانید دامنه‌ای که اکانت ایمیل برای آن ساخته شود را مشخص کنید.

با کلیک روی Next شما به مرحله‌ی آخر این قسمت می‌رسید.

در مرحله‌ی آخر شما پیش‌نمایشی را از لیست ایمیل‌هایی که قرار است سی پنل بسازد را مشاهده می‌کنید. با کلیک روی Finish عملیات شما به پایان می‌رسد.
علامت تیک کنار آدرس ایمیل‌ها نشانه‌ی موفقیت عملیات شما است. با کلیک روی Import More به صفحه اصلی این ابزار بر می‌گردید و این مراحلی را که طی کردید برای Forwarders نیز مانند همین عملیات است.

 

هم اکنون که با سی پنل بیشتر آشنا شدید، می توانید جهت خرید هاست سی پنل یا مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست سی‌پنل را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی سی پنل و لایسنس سی‌پنل از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

  • زویپ سرور زویپ سرور
  • ۰
  • ۰

Cover Article Email Filters

اگر مقالۀ Global Email Filters را خوانده باشید دانسته‌اید که چگونه ایمیل‌های سی پنل خود را فیلتر کنید. این ابزار سی پنل هم همان کارایی را دارد و در روند ایجاد فیلتر هیچ تفاوتی با Global Email Filters ندارد و اگر کار با آن ابزار را یاد دارید، با این ابزار هم می‌توانید کار کنید. اما تفاوت اصلیِ این ابزار با Global Email Filters در این است که با این ابزار شما می‌توانید فیلترهای خود را روی هر حساب ایمیلی که در سی‌پنل دارید ایجاد نمایید. پس با ما در این مقاله همراه باشید تا کار با ابزار Email Filters را به شما آموزش دهیم.

Email Filters کجای سی پنل قرار دارد؟

where is Email Filter
به تب EMAIL آمده و ابزار Email Filters را انتخاب نمایید.

انتخاب حساب ایمیل موردنظر

page Filters by Users
در این صفحه لیست اکانت‌های ایمیل خود را می‌توانید مشاهده نمایید. هر اکانتی که می‌خواهید فیلترهای لازم را برای آن اعمال نمایید را انتخاب نمایید و روی Manage Filters کلیک کنید.

ورود به صفحه‌ی Create a New Filter

page Create a new Filter
در این بخش شما با کلیک بر روی Create Filter به صفحه‌ی ساخت فیلتر ایمیل‌ها می‌روید.

ساخت یک فیلتر جدید برای ایمیل‌ها

page Create a new filter for all mail on your account
  1. Filter Name: در این قسمت باید نامی که می‌خواهید را برای این تنظیمات تعیین کنید.
  2. Rules: در اینجا رول‌ها یا همان قوانین خود را مشخص کنید. همچنین شما می‌توانید با دکمه‌ی + که در سمت راست این کادر آمده است رول‌های دیگری را نیز اضافه نمایید.
  3. Actions: در این قسمت هم شما مشخص می‌کنید که چه تغییری بر روی ایمیل‌ها باید اعمال شود. همچنین شما می‌توانید با دکمه‌ی + که در سمت راست این کادر آمده است اکشن‌های دیگری را نیز اضافه نمایید.
return to the filters list
با کلیک بر روی Create و نمایان شدن این کادر سبزرنگ یعنی عملیات فیلتر ایمیل‌های شما با موفقیت ثبت گردیده است. و با کلیک بر روی return to the filters list به صفحه‌ی قبل اول این ابزار ارجاع داده می‌شوید.

لیست ایمیل فیلتر‌هایی که ساخته‌اید

filter test
در این قسمت هم لیست ایمیل فیلتر‌های خود را می‌توانید مشاهده کنید و همچنین آن را حذف، ویرایش و یا تست کنید.

هم اکنون که با سی پنل بیشتر آشنا شدید، می توانید جهت خرید هاست سی پنل یا مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست سی‌پنل را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی سی پنل و لایسنس سی‌پنل از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

  • زویپ سرور زویپ سرور
  • ۰
  • ۰

وب سایت‌هایی که کاربرهای بسیاری دارند و به تبع این کاربرها نیز ایمیل‌های دریافتی از سوی این کاربران نیز زیاد خواهد بود و مدیریت و بررسی این نوع ایمیل‌ها نیز دشوار می‌شود. یکی از سیستم‌های مهم سی پنل بخش ایمیل‌های آن است که شما می‌توانید با این سرویس از سی پنل کارهای فراوانی را انجام بدهید مانند ساختن اکانت ایمیل، فوروارد کردن ایمیل و کارهای بسیار دیگر که همه برای مدیریت کردن ایمیل‌های شما ساخته شده‌اند. یکی از ابزارهای سرویس ایمیل سی‌پنل Global Email Filters است. و شما با این ابزار سی‌پنل می‌توانید به راحتی ایمیل‌های خود را از فیلتری که مدنظرتان است عبور دهید. در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با این ابزار مفید سی پنل بیش‌تر آشنا کنیم.

Global Email Filters کدام قسمت سی پنل قرار دارد؟

Where are the global email filters in C Panel?
به تب EMAIL مراجعه نمایید و گزینه‌ی Global Email Filters را انتخاب نمایید.

ورود به صفحه‌ی Create a New Filter

Edit Filters for “All Mail on your Account”
در این بخش شما با کلیک بر روی Create Filter به صفحه‌ی ساخت فیلتر ایمیل‌ها می‌روید.

ساخت یک فیلتر جدید برای ایمیل‌ها

  1. Filter Name: در این قسمت باید نامی که می‌خواهید را برای این تنظیمات تعیین کنید.
  2. Rules: در اینجا رول‌ها یا همان قوانین خود را مشخص کنید. همچنین شما می‌توانید با دکمه‌ی + که در سمت راست این کادر آمده است رول‌های دیگری را نیز اضافه نمایید.
  3. Actions: در این قسمت هم شما مشخص می‌کنید که چه تغییری بر روی ایمیل‌ها باید اعمال شود. همچنین شما می‌توانید با دکمه‌ی + که در سمت راست این کادر آمده است اکشن‌های دیگری را نیز اضافه نمایید.
با کلیک بر روی Create و نمایان شدن این کادر سبزرنگ یعنی عملیات فیلتر ایمیل‌های شما با موفقیت ثبت گردیده است. و با کلیک بر روی return to the filters list به صفحه‌ی قبل اول این ابزار ارجاع داده می‌شوید.

لیست ایمیل فیلتر‌هایی که ساخته‌اید

در این قسمت هم لیست ایمیل فیلتر‌های خود را می‌توانید مشاهده کنید و همچنین آن را حذف، ویرایش و یا تست کنید.

هم اکنون که با سی پنل بیشتر آشنا شدید، می توانید جهت خرید هاست سی پنل یا مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست سی‌پنل را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی سی پنل و لایسنس سی‌پنل از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

  • زویپ سرور زویپ سرور