زویپ سرور

سرور مجازی گزینه ای مناسب برای سایت‌ها و شرکت هایی است که نیاز به منابع اختصاصی دارند

زویپ سرور

سرور مجازی گزینه ای مناسب برای سایت‌ها و شرکت هایی است که نیاز به منابع اختصاصی دارند

زویپ سرور با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد آماده ارائه خدمات وب از قبیل ثبت دامنه، سفارش هاست، سرور مجازی و خرید لایسنس با کیفیت بالا و تعرفه اقتصادی می باشد.

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فناوری اطلاعات چیست

با توجه به پیشرفت بشر در زمینه اطلاعات و ارتباطات، میتوان عصر کنونی را عصر فناوری اطلاعات یا به بیانی دیگر عصر آی تی (IT) خواند.
همانطور که احتمالا نمیدانید! سال های دوری که بشر به تازگی با راه و روش های درست کشاورزی آشنا شده بود را عصر کشاورزی؛
بعد از آن زمان ایجاد کارخانجات صنعتی نسبتا پیشرفته را عصر صنعت؛
و نهایتا زمان حال و در واقع از دو دهه قبل تاکنون را عصر فناوری اطلاعات یا آی تی مینامیم.

  • زویپ سرور زویپ سرور
  • ۰
  • ۰

دایرکت ادمین چیست

کنترل پنل DirectAdmin یکی از قویترین و پایدارترین کنترل پنل های میزبانی وب میباشد. این کنترل پنل به سبب داشتن امکانات فراوانی از جمله فایروال قدرمند CSF، امکان ایجاد پکیج و کاربر، امکان ایجاد حساب نماینده، دسترسی کافی برای کاربر و… با وجود غیر رایگان بودن، توانسته جایگاه خود را در میان کنترل پنل های رایگان امروزی حفظ نماید. پورت پیشفرض دایرکت ادمین ۲۲۲۲ می باشد. این مسئله از نظر امنیتی میتواند تا حدودی خطرآفرین باشد و ما را در معرض نفوذ افراد سودجو قرار دهد. البته ناگفته نماند، چنانچه شما به عنوان ادمین از رمز عبور قوی استفاده کنید، هکر به آسانی نمی تواند به پنل شما نفوذ کند ولی در هر حال تغییر پورت نیز میتواند اقدام مفیدی در راستای ارتقا امنیت باشد. در این مقاله قصد داریم نحوه تغییر دادن پورت ورودی دایرکت ادمین را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

  • زویپ سرور زویپ سرور